INDAH KATA


"Sesungguhnya lelaki dan perempuan yang muslim, lelaki dan perempuan yang mukmin, lelaki dan perempuan yang tetap dalam ketaatannya, lelaki dan perempuan yang benar, lelaki dan perempuan yang sabar, lelaki dan perempuan yang khusyuk, lelaki dan perempuan yang bersedekah, lelaki dan perempuan yang berpuasa, lelaki dan perempuan yang memelihara kehormatannya, lelaki dan perempuan yang banyak menyebut (nama) Allah, Allah telah menyediakan untuk mereka ampunan dan pahala yang besar."(surah Al-Ahzab ayat 35)

Thursday, May 2, 2013

NIATKU

 ♥''Sahaja diriku ini 'Berniqab' Hanya kerana..''Allah Ta'ala' ♥


HINDARILAH SIFAT KEMUNAFIKAN APABILA 'BERPURDAH'

Sila jauhkan diri daripada menjadi ''Pelakon terbaik''

Aku berniqab kerana : Aku sudah selidiki hukumnya
: Aku sudah selidiki sirahnya

--> BUKAN kerana Ikut-ikutan ! 
--> BUKAN kerana Fesyen ! 
--> BUKAN kerana Mahukan pujian !

TAPI KERANA : 

--> MENJAGA AGAMA ALLAH 

--> MENGHINDARI FITNAH 

--> MENJAGA MARUAH 

--> MENJAGA AURAT 



-Tidak bersolek di mata secara berlebihan! 
dan bukannya kerana nak Posing di facebook !! 

♥ ~ Remember wearing niqab because of Allah ~ ♥


Saya Sayang Allah SWT ♥ 

Saya Sayang Rasulullah SAW ♥. 

Saya Hamba Allah :) , Saya umat Rasulullah :) !

No comments:

Post a Comment